Pages

aku rindu sayang kamuu

atoii . aku try lupekan kau sayang . tapi ta bole . huh . camne ne buwatt nie . aku try buwatt bende laen tapi aku tetap ingat gak kau . whoa . aku betol betol jatuh cinte pndang pertame at kau lha .ergh , whai teddy bear at gift empire ue ^^ aku rase aku kene beli kau lhaa ! ngeee ~ 24 jam aku tak bole lupekn kau tawuu . kes seyez nieyh . esokk aku belii kau lha sayangg . kalau aku ta sempat na gi kedai ue ag , maybe kau bukan utk aku sayang . tapi , kau tetap ade at atie akuu . kite maybe jaoh . tapi atie kite selaluu dekatt . ngeee~ cik munchy sakett jap arinie . teddy bear ue punye pasall lha . sape lha suwo pegi chomell sangat . an da susa ! laen kali ta yah lha chomell chomell . tade lha aku jatuh cinte ag nun kowang sume =p


 whoa . ngok folio sej . 70% da cyap . bangge akuu ^^  ngeh ngeh ~ p , bile ngok modul arab .  omg . lom cyap pape un . brsemangt sangat na cyapkan folio smpai omw laen sume terabai . alha , t prep malam aku bereskn kowang . hee ~ jangan isau lha ! tp ,tp . owang chakap naek cutii nie ade ruyung ag . whoa . bersemangat gilee na ruyung ^^ huh , da lha kawad lom settle ag . atoyaiii ~ penadd penadd . tiap tipa petang ade announce ' perhatian kepada sume platun kadet polis , sile turun ke dataran sekola skarang . sharp eah ! ' announce yg kdg kdg aku malas cgt na dengo ! heee . bile da tade kawad , aku paleng indu pulak announce ue !

ade owang chakap . jgn jadik hipokrit . ta yah pure pure baek at sekola ue . sebab bile kau tunjuk diri kau yang sebeno , nunty ramai yang tego ape sala kau . n dari situ kau akan try na berubah . akuu try na buwatt camtuu . memang da buwatt un . kadang kadang aku betah gak peraturan sekola ue . p , bile piki piki balek . aku idop dalam tempat yang ade peraturan . sume tempat ade peraturan . peraturan ue dibuwatt utk kite ikowt bukan utk kite langgo . kan ? heyy , this is my opinion oke . kalau kite ikowt peraturan ue betoll betoll , sure kite jadik berdisiplin . haha , aku ta poyo ea arinie . tetibe terpiki pulakk ape sala aku at sekolaa ue .maybe ue petande aku da na jadik baek ^^ ngeee ~ whoa , patot bersyukur taw . kurang sowang owang yang suke wat prob at sekolaa ue . hoho . terlebeyh bangge lha pulak -.-


heyy , sekarang nie aku da alweyz happy . ta cam dulue . asyik na tensyen jewp . uhuk uhuk . cam sape lha nie ! ngeee ~ maybe sebab kure kure kowt . thanx byk byk lha kure kure ! kau alweys buwatt aku hepy saat saat aku da na termoody . kau sabo jewp ek nun akuu . n sekarang , aku da oke ^^ my mood always chill mcm dulu . hoho . smpai kadang kadang kure kure un pelikk . nape aku hepy semacam cam owang da ta betoll . hee . idop kene hepy dherr bawu dunie kite cerahh ! am i right  (><)  selagii kite ade kawan , hargai kawan . jangan buwatt dyeowang cam tade perasaan . maybe nampak kawan ue cam dak terjal . suke buwatt masalah . p hati dyeowang kite tataw . kadang kadang , even dyeowang suke wat hal , tapi dyeowang lha yang paling sayang kawan kawan dyeowang . selaluu backup kawan kawan . kadang kadang , aku un ta caye . pe yang aku piki pasal dyeowang dulu sume laen . trust me . i have an experience ^^ kenal dulu bawu judge dyeowang ue camne . ue lha yang aku belajo idop at asrama ue . totally , dyeowang kawan kawan akuu yang soopa doopa best tawuu . kekadang ue lau gado , bese lha kan . tapi tapi , ue sebenonye ag wat kite rapat tawuu . ag wat kite sayang at dyeowang !
time kaseh sebab lawat belog munchy :)