Pages

tomorrow will be the best day !

ta saba sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat na tunggu arie esokk ^^ indu dherr meyh nun diena , piqa n sume dak dak ue . dak dak riang =) kecuali akuu . aku matured cket . ngee ~ bajet lha pulak !  indu kowang sangat sangat lha . geng sekepale nun akuu duluu ^^


lau sempat , na gi fairytales lha . na jalan jalan puwass puwass before masuk asrama balek . hah , tibe tibe teringat kat manusia bername syakirin ^^ hope hope lha dye ta datang sok . fuuuh fuuuh . kalau ta , atoyaii . masalah masalah . ape aku na jawab nunty kalau tetibe die jadik berani lak an na soal siasat akuu . ngee ~ tapi aku sure die still ta beranii ag ^^ kalau die beranii un , zati yang kene jawab . ngeh ngeh ~ ue lha , balasan sebab maen maen an owang ag -.- hoho . bukan maenkan perasaan ea . ta sekejam ue . adelha rancangan jahat aku nun zati dulu (>< ) . alho ,  mase darjah 6 tade perasaan belas kesian kowt ? an zati an 
? hoho . tapi sekarang for sure akuu da memang cepat kesian at owang . aku 95% da beruba beb . ta sekejam dulu ag ^^


Photobucket

time kaseh sebab lawat belog munchy :)