Pages

cik munchy da jatuh cinte ^^

arinie penat meyh pusing satu segamat nieyh . atoyai ~ na carik barang kazen punye pasal . tadi jenjalan depan gift empire . omg ! aku da jatuh cint ooops , cowy kure kure ! haha .act ,  jatuh cinte nun teddy bear at dalam kedai ue . jgn piki laen oke ^^  aku memang gile nun teddy bear nieyh . pantang nmpak yg chomell chomell . kaki un ringan jewp na masok dalam kedai ue kan . atoii , da masok byh pulak bende laen yg chomell chomell . untuk langkah keselamatan , baek aku kuar . ngeh ngeh ~ nunty ta pasal pasal ade gak owang yang tamo kuar dari kedai ue . jalan jalan lagi jumpe lak rollenco . atoyaii ~ lemahh ag . nmpak teddy bear yang ag chomell dr yg tadii . piki balek 800 kali na masok ke ta . huh , baek jangan ! bahaye , bahaye . sure aku tamo kuar dari kedai ue cam tadi =p
jalan jalan ag . nampak pulak 1 shawl nieyh . mak aii . semadd cgt aku chakapp  . tp , mak ta kasi pulakk . haha . melepass akuu . tape tape . next time , dapat punye ^^ arinie keje aku asyik makan jewp . nun aiskrim , kek , nasi goreng kg , roti . hah , ape ag . hoho . dulik ape aku . penatt sangat tadii . ue yang aku melantak sume ue . kalau ta , aku tamo temankn dyeowang . ngeee ~ ue yg dapat sume ue ^^ heyy , tapi aku belomm gmox ag oke . fakta ue ! arinie , kure kure tido awal pulakk . selalunye aku yang tido awal [ ceyh , bajet ] bushan pulakk tetibe . haha . tadi kate tapee . belogg nie ade . sure ta bushan . ngee ~ last last , hamek kau . bushan cgt =p hah , aku na chakap khas tok sowang kawan aku nieyh . lau kau da bace belogg aku , ta yah susa susa na tlong buwattkn ksimpulan . got it ? ta yah na kecah kecah at asrma wat cite mcm mcm azie cm tuu , azie cm niee .omg . aku ta suke mnusie camtuu . aku tawu nunty kau bace nieyh . aku penat lahh dengo kau buwatt cite . huh . bole ? oke , thanx  -.-
time kaseh sebab lawat belog munchy :)