Pages

hangout together !

semalam best gile hangout together nun kawan kawan lame aku . seriously , rinduu dyeowang sangat sangat  . dyeowang memang gempak abes lha . diena , piqa , zati , fit n mirul . yg laen ue , err . ta rapat sngat lhaa . heyy , tapi aku ta makan banyak oke ! minum air cket teross kenyang . whoa , ade potensi na kurus ! piqa , diena nun  mirul jewp yang melantak macam ta ingat dunie . ngee ~  tape tape . dyeowang an ta pena jumpe mcd . bab ue makan macam ta engat dunie -.-  gurau jewp sayang ! mase jalan jalan at fairytales , whoa ! terjumpe patong alien chomel . ngee ~ ase cam na beli jewp . tapi tapi , tamo lha . haha . baek beli teddy bear . ag best . bio lha patong alien ue chomel un . tade sape yang bole rampas takhta teddy bear at hatii aku . even die ue chomel gile gile gile gile sekali un ^^

muke pelik . HAHA
muke baik =P
dak gile kamera ^^
aku try control diri aku bile aku terase . kadang kadang aku tamo tunjok . tapi , susa lha . owang mesti tawu gak . sebab ue lha . aku ta reti na cntrol perasaan aku bile terase . camne ek na bagi owang ta perasan . aku suke pendam jewp . bio lha atie aku rase sakett cgt . at least , lame lame atie aku jadik kebal cket bile owang wat aku cam ue ag . silent is better right ? ta melibatkan perasaan owang laen . just melibatkan atie kite jewp .

pon & zi Pictures, Images and Photos

pon and zi Pictures, Images and Photos

kawan , aku sayang kau dherr . sowy kalau kau terase nun aku malam nie . aku bukan sengaje na spoilkan mood kau . aku ta bole na control diri aku malam nie . aku bukan berubah . aku ta akan berubah . aku tetap jadik camnie , azie yang kau kenal . malam nie , last kite contact . bab nunty aku da balek ostel . kau un same ^^ bukan aku na buwatt kau sedeyh . tapii , tataw lha . aku try berubah syg . sowy for tonight .

Photobucket
time kaseh sebab lawat belog munchy :)