Pages

malam nie 'macam' tade mood -.-

assalamualaikum ><

err , arinie . aku ta kua mane mane un  . bushan teramat amat amat sangat . ngadap belogg nie jewp dari pg smpai ke malam . hah , naseb baek ade kure kure teman . lau ta aku tataw camne idop akuu . erm , omw . adelha sentuh gak dalam 5 minit . pas ue berputus asa . erghh , da ta sanggop na tengok . malam nie , tataw lha . tetibe ase indu sangat at mak . indu sangat sangat sangat . ngee ~ mak lha selaluu sangat tinggalkn adek at umah nie . lau ta , bole ikowt mak . ow , oke ! mak pegi sebab keje bukan suke suke . paham paham -.- and adek akan try wat paham gak .




 hee , i've got my teddy ! malam tadi baru beli . sekarang aku da tade da na engat die 24 jam sebab die da alweyz ade kat sisi aku . selamenye . sayang kau sangat sangat teddy . susa paya aku na pegi beli kau sebab da ta sanggup na tanggung rindu yang menggunung . ceyh ! heyy , aku macam ape da mase ta dapat beli dye arituu ^^ excited gilee malam tadii bile mak chakap " adek , jomlha kite pegi beli teddy yang adek nak ue . da macam ape da anak mak nie " ngeee ~ see ? sebab teddy jewp aku jadik macam owang da ta betoll . sayang mak sangat sangat sebab belikan adek teddy ue ^^  [ err , pliz jgn chakap aku cam dak kecik]



aku try halang halang from pikir cam ue . erm , kau cam da berubah ek ? kadang kadang kite macam da ta bole na sehaluan ag . omg , pe aku chakap nie . oke , straight to the point , honey ! err , kadang kadang aku rase kau bushan cgt nun akuu . kau just contact aku just sebab macam tamo aku ase lonely . tapi gaye kau contact aku ue sebenonye wat aku ase cam lonely gilee . memang lha nape aku na ase lonely pulakk sebab kau an contact aku ? tapiii . err , kalau contact macam malas na chakap jewp . ermm , save jewp lha kedit kau ue . kol owang laen jewp lha . akuu ta kesa beb . dari kau wat aku cam terasee , baek jangan contact akuu . bukan ta kasik , tapi kalau kau cam tade mood na contact aku , baek jangan . heyy , tok kebaikan kite bersame !



time kaseh sebab lawat belog munchy :)