Pages

semuenye berubah ~


mase aku form 2 , ramai sangat orang yang aku tak suke . aduh , menyampah sangat kalau tersempak dengan dieorang . terase macam sekolah tuu besar kelas aku jep ! tapii , sekarang . semue orang yang aku tak suke dulu tuu lah yang rapat dengan aku 

kak miza 

mase kiteorang kene likok tahun lepas dekat surau , kak miza datang . marah marah . mase tu , terdetik dekat hati aku . ' eh eh , die nie . datang datang terus nak terjerit jerit !' mase tuu , aku dah start tak suke die . budak budak nie pun memang sume kaki kutuk die kan . aku memang menyampah sangat dengan kak miza . sangatsangat menyampah ! tapi , sekarang . tak tahu lah macam mane kiteorang boleh terapat pulak . semue masalah aku kak miza tahu and sume masalah kak miza aku tahu . malam malam kiteorang selalu lepak same same . kak miza selalu ade backup aku kalau die tahu yang aku memang betul betul tak salah . selalu tenangkan hati budak kuat nanges sorang nie  selalu nasihatkan budak nakal sorang nie . kenkadang aku tergelak sorang sorang bile engat balek time aku tengah menyampah dekat die . dasyat wohh .

haziq 


kiteorang kenal start memanah lah mase form 1 . alha , even die hensem sekali pun , aku tetap tak suke die . bagi aku die nie lelaki yang bajet , sombong and tak reti nak chakap elok elok dengan orang . keje asyik nak tengking orang je  ! mase form 2 , kiteorang kene pergi memanah dekat perak . dalam bas , aku dengan die duduk jauh dekat 1 batu . aku tak suke die . betolbetol tak suke . dah lah pandang orang macam nak makan jep . eish , tak makan 20 hari ke cik abang ? aku rapat dengan beso , awong , syaz nun dak dak nie je . die ? bia lah dengan piqa ue . dulik ape aku . tak teringin langsung nak chakap dengan die  tapi tapi , mule taon nie . same jugak . entah macam mane boleh terapat pulak . taon nie , die kawan baek aku tuu ! haha . bile fikir fikir balek , die tak de lah sombong sangat macam aku fikir dulu . die chakap lembut je dengan aku . mane ade pandang macam nak makan orang . hee ~ baik jugak ek haziq nie . camne lah aku bole fikir cam ue taon lepas ~ tuu lah orang chakap , don't judge a ice-cream by it's plastic !

shark


form 1 and form 2 . kiteeorang musuh ketat kowt . memang tak boleh jumpe . tuu lah . dah musuh , due taon berturut turut dorm same . hambek kau . macam mane lah nak hidup dalam dorm ue . lepas tuu , kalau jumpe tak yah chakap lha . mate memang dah wajib lah jeling kan  mulut tak yah chakap lha . same jep budak due orang nieyh . aku dengar cite buruk macam macam pasal die . die dengar cite buruk macam macam pasal aku . atoii , rase macam azie dengan shark nieyh memang takkan dapat bersatu punye lahh ! tapi , sume salah lah . akhir taon lepas kiteorang tibe tibe je rapat . sebab ape ek ? haha , henfon punye pasal lah . pasal bende tuu je , due orang musuh boleh jadik rapat  engat kan , taon lepas jep . tibe tibe taon nie terus jadik kawan baek . tuu lah orang chakap , orang yang kite benci tu  lah , satu hari orang yang kite akan sayang .

kak jiji


mase first first die masuk dekat dorm saodah dulu . sedap sedap die jep pandang slek dekat aku dengan nailah . huh , aku tak kesah pun lha ! aku chakap dekat nailah ' mak aii mate akak nie . rase macam nak cucuk dengan garfu jep ! ' haha . jahatnye =p malas nak chakap dengan die , aku dengan nailah rapat je lah dengan kak miza hamsani . tak payah lah tegor die . sombong ! semue nak kene sombong dengan aku ek . heee ~ last last , aku dengan nailah boleh rapat pulak dengan die . aku rapat dengan kak jiji , nailah rapat dengan kak miza . tertukar akak katil pulak ! sekarang , aku sayang kak jiji sangatsangat ! haish , keje nurul nazihah nie . asyik nak cakap orang sombong je !


sekarang , aku da tamo benci benci orang lagi . sesuke atie jep nak benci orang ek . tengok ? sume yang aku benci dah rapat dengan aku . ade ramai lagii sebenanye . aziela , fitri , firzanah , ainul , wawa and nie lagi sorang ! mem ! dulu aku benci die sangatsangatsangatsangat ! sekarang nie , kawan gaduh ue  hee ~ best tuu carik gaduh dengan die . same lah macam carik  gaduh dengan haziq .rase puas hati sangatsangat !
Photobucket
time kaseh sebab lawat belog munchy :)