Pages

huarghhh ~



susah kan nak faham hati orang ? tyme orang ue ngah maen maen an kitee , rase cam nak sepak jep muke die sekalii . tapii , naseb baek kesabaran ue masih tinggi . takpe lahh . bende tu semue bole ajar kite jadik lebih matang ! ya ! tapi , mase time kite da betol betol tak bole sabo camne ek . huh , serius . jangan pendam ! boleh makan diri tahu tak ? tu lha gune orang dekat sekeliling kite . luahkan dekat dunie ape masalah kite . jangan pendam sorang sorang . takkan orang dekat sekeliling kite tu kite just nak rapat ngan dyeorang time happy je kan . rase macam kene gune pulak . hargai orang dekat sekeliling kite . kenape lha tetibe aku cakap macam nie . sebab sebelum nie aku tak reti  nak hargai orang kat sekeliling aku . ape yang aku tahu ek . kala time happy , kite carik dyeorang . cerite sume bende happy tuu . gelak nun dyeorang . bahagie kan ? tapii , time aku tengah sedeyh . aku takkan cerite dekat sape sape . kenape aku jadik macam nie ? sebab macam macam . hey , tapi , sebab seorang manusie yang aku sayang . baru aku sedar ape yang aku dah buat selame nie semue salah .terime kaseh awak ^^

i'm try to be more better than before !

Photobucket
time kaseh sebab lawat belog munchy :)