Pages

indahnye dunie ^^

                                    
atoi , pagi pagi bangun aku dah kene saket tekak . kepale pun pening semacam jep  macam nak demam jep ! huwaa ~ tamo tamo =( eishh , darii dulu aku still tertanye tanye . kenape lahh orang suke lepas tensyen dekat akuu . best ke ek ? kalau dulu , boleh lah cakap aku saket hati sangat ! tapi , sekarang . dah tak rase ape ape dah . aku dah biase kene buat macam nie =) atoii , tak boleh ke fikir perasaan orang satu saat , satu detik , satu ketika ? orang dah tolong kau , macam nie pulak balasan kau . err , rase bertuahnye and bangge dapat tolong kau -.- harap harap dapat tolong kau lagi ! muke aku memang nampak macam tempat lepas tensyen ea . atoyaii ~ harap harap kesabaran masih tinggi ! u know what , i don't like u very much . i also don't care whether u like me or not . puas hatii ! aku bangge sangat kenal kau .yee , bangge sangat  !

                          
semalam rase puas hati sangat sangat sangat bile dapat kenekan mohd haziq ! yeahh  kejam pun ade lah jugak . tapii , nak buat macam manee . aku tengah boring mase tuu kan . terime jep lha ^^ ah , time die kenekan aku , tak payah cakap . sabar jep lah . padan muke die . haha , sampai nak gugur jantung die malam tadii  rase puass hatii sangatt ! elok elok nak demam teross baek lah kott . tapii hari nie demam jugak ~ haha . alah , mohd haziq takkan dapat penah kalahkan aku . kan ? kan ? awak mesti kalah punyee ~ tengah rasee bange nieyh . tapi tapi , die lagi garang dari aku kot . macam mane tah aku bole kalah dekat bab tuu . mohd haziq kan singe ^^ singe chomel ~  haha 

                                         

pepagi jalan jalan dekat fb . ah , sudah . kalau si qistina afiqah online . memang jadik tak betol lah aku jawabnye . die nak layan kepale aku , aku nak layan kepale die . dah lah due due tak betoll   kalau dekat dom tak payah cerite lahh . haha , engat lagii mase tuu . budak dom zainab gaduh dengan budak dom saodah . f3 zainab vs f5 saodah . dah macam hape dah . si qistina , ayu dengan fit . dengan buat bunyi burung ketupung lahh . pelik pelik . time gado pun , bukannye kiteorang marah . semue gelak kot dekat tengah tengah dom . rase macam puas hatii pulak sebab mase kiteorang tengah exam , dyeorang langsung tak hormat . so , nie serangan balas lahh namenye  pmr pun dah habes kan . dulik ape dieorang nak marah gune bahase yang sedap pun . dah tak kesah dah . face the music lah dengan ape yang dieorang dah buat dekat kiteorang dulu  jahat ea ? haha , boleh tahan lah jugakk -.-


time kaseh sebab lawat belog munchy :)