Pages

kami lepas pmr !


program lepas pmr ! arituu kene berlakon drama gulp and gasp . dah macam ape dah sume . sape jadik percy ek ? of course lha aku . lelaki romantik . sarah kene jadik rose . memang sesuai pun . dah lah mase berlatih hari selase ue haruk sangat . lepas tuu ustaz halim panggil turun . 'awak nie percy kene jadik lelaki macho . romantik tawu . mase ue aku dah ternganga . ah sudah . macam mane nak jadik lelaki macho nie . ustaz un berlakon lah depan aku dengan sarah . aduh , memang lah ustaz buwat senang sebab ustaz ue lelaki . mase berlatih dengan sarah , aku pulak yang rase geli . haha . janggal lah pulak rase nak kene berlakon macam tuu tapii , ape ape un . tuu lha kenangan paling best gabung group kite enjoy dengan kecoh betol . group yang tak betul !


punye lah excited pagi jumaat . sampai sume tempat jadik port amek gambo padahal orang tengah siap siap nak bace yasin kat dalam surau tu . haha , budak 12 orang nie bukannye betul sangat ! 24 jam tuu kalau boleh nak amek gambo jep . pantang nampak kamera  memang habes lah tak engat dunie . patutnye ade aziela . tapii , die dah balek dulu kan dengan bahagienye . haha , tak pe lah . melepas nak amek gambo same same . tak dapat jugak  nak masak and makan cekodok same same ^^ dah lah mase tu aku , shark dengan qistina pergi cairkan butter dekat kantin . balek balek kene marah . haha . buat kerje tak ikot arahan . kitorang teros senyap mase tuu . senyap je lah . buat popia lagi bagus .


rabu nie dah lah ade nadwah dekat gunung ledang . pergh , mase ustazah rosidah cakap nanti panjat gunung . yaya da pandang pandang aku dah . sengih sengih . haha , maluu tol . dah lah mase dekat atas gunung arong duluaku nanges . serius , takot gile . dah naik dengan beraninye , tapi takut nak turun balek . yaya dengan nailah lah yang jage ku sampai dapat turun bawah dengan selamat . aduh , mase dekat atas tuu , fikir pasal hidup dengan mati jep nak naik tuu , dah fikir macam macam . alah , nak takut apenye ! panjat gunung jep kowt . bajetnye lah hai pompuan sorang nie . hah , laen kalii , jangan over confident sangat  ! kan dah melalak macam ape dekat atas gunung tu naseb baek lah budak budak lain tak nampak =p


minggu nie , straight aku dah tak join ayu dengan dila makan malam malam . kalau dulu , nasik lemak 3 bunkus malam malam bende wajib haha , sampai semua nak marah aku kenape aku makan banyak sangat . peduli ape aku . dah tuu , sekarang aku dah tido awal . semua pulak nak tanye . kenape aku tido awal ? pelik pulak aku dah tak makan banyak banyak macam selalu . aku dah ade misi lah sekarang ^^ kene start dari sekarang tuu ! bile aku dah tak banyak makan , semue pulak nak pelik . azie dah makan sikit ? heee ~ hanye mampu tersenyum jep mase tuu . nak belajar makan sikit jep lah sekarang . barulah terase kurus sikit ! 
time kaseh sebab lawat belog munchy :)