Pages

day three : 10 things you hate

hai :) arinie nak cite pasal 10 bende yang aku benci pulak .

                    bile orang pakse -2 aku !
                    bile orang nak tunjuk samseng ngan aku .
                    bile nak sindir aku depan -2 . beb , tak puas hati cakap lha elok -2 , pandai .
                    katak = ='
                    lipas !
                   ; tetibe nak lepas bad mood die kat aku  * tak bole ke jage perasaan kite bersame ?
                    nak gune harsh words pulak ngan aku ! # budi bahase budaye kite lah bro .
                    orang carik pasal nun orang yang aku sayang !
                    tetibe nak tuduh bende yg aku tak buat ( tuu memang kau da carik psl nun aku lah ! )
                    nak kecah kat satu sekolah ape aku tules kat dalam belog nie ! --> act , i dedicate it to someone = ='         
               

time kaseh sebab lawat belog munchy :)