Pages

day one : 10 things about you

hai :) arinie nak cite 10 bende pasal aku . dah lha terlajak 2 hari . padahal hari ahad beria cakap nak setart arie isnin \ (><) /
                  name sebenar aku nurul nazihah
                 of course perempuan yang sopan ^^
             born on 21st March 2011
                         a pmr candidate and nak dapat result dah punn (:
                i wish i could enter sbpij on next year !
                            dah tak sanggup nak teruskan kehidupan kat sekolah sekarang = ='
                            aku sayang die sangat -2 ! ( sape ae ? tah lha [: )
                            oh , nak sangat DSLR ^^
                            tinggi aku 163 cm # tinggi kan tinggi kann (><)
                            aku doa cgt -3 aku dapat 9a pmr . amiiiin ~

time kaseh sebab lawat belog munchy :)