Pages

day two : 10 things you love

hai :) arinie nak cite pasal 10 bende yang aku suke or aku sayang . erk , macam susah je ! tapi , aku try beb ^^


                       bakal handset baru aku . muahaha
                      bear wane pink beli dekat kluang mall ( perlu ke cakap beli kat mane  )
                      monyet yang boleh tarik tarik ( selalu teman tidur ! )
                      beg sekolah adidas warne pink .
                      kasut sport caper warne pink .
                      my two t -shirts gals candy XD
                      handset sony ericsson yg aku ngah gune sekarang !
                      kamus arab ! ( buat aku rindu dekat ustzh rahimah . sebab die grg , aku pndai arab [: )
                      my sweater * belang -2 mcm nyamuk aedes !
                      sandal sekarang . # lepas gune teros basuh masuk dalam kotak balek . hee ~

time kaseh sebab lawat belog munchy :)