Pages

just s m i l e XD


hye :) arinie nak luah sume ape yang ade dalam hati aku . i 'm deadly serious aku nak pindah kalau dapat tawaran :( aku dah tak tahan lah . cgt -3 tak tahan . em , it 's okayy lah . kalau tak suke aku punn , takpe . aku keluar . tapi , kalau aku tak keluar tuu , nak buat macam mane , bukan sebab aku sayang kau . tapii , aku terpakse okayy ? selalu cgt carik point salah aku . selalu cgt lepas marah kat aku . kowang engat akuu nie ape kawan ? punching bag yg kalau ngah geram bole lepas marah kat die ? hmm , nie ea namenye kawan . okayy , aku dah faham sekarang . thanx , ajar aku macam nie ^^

yang sane jeling aku , yang sini jeling aku . orang suro aku jauh ngan die . ape nie ? janganlah serabutkan kepale aku . korang nak adekan cite ape yang tak ade ? hmm , korang memang nak seksa aku ea . okay , fine . thanx cgt -3 . macam nie caranye kite nak tunjuk kite sayang kawan kite kann (:  wahh , aku dah tahu dah sekarang ! dari awal bulan try senyum . macam takde ape ape jadik . okay , aku dah bese dah macam tuu . jangan risau lahh ! tapi , andai kate tetibe jea air mata ue nak jatuh , bukan sebab aku sedeyh okay . sebab aku happy korang sayang cgt dekat aku sampai buat aku macam nie ^^ wish me luck je lha nak face kawan kawan yang sayang aku cgt tuu .

aku rasa bersalah dekat die . sebab , dalam kepale aku ade macam macam perasaan dekat die . better way , aku rase macam aku nak lepaskan die , biar aku belajar kenal diri aku dulu . so , aku takkan senang buat orang kecik hati ngan aku lagi . and , biar die bahagie ngan idop die and sikit sikit biar die lupekan aku . orang baik macam die , kene carik someone yg bukan macam aku . tak reti jage perasaan orang lain . then , cite aku ngan die tutup sampai sini jep . aku harap aku bole cakap macam tuu .

i always try to be as the girl who smiles even though her heart is broken , and the one who can always brighten up your day even if she couldn 't brigten up her day .

time kaseh sebab lawat belog munchy :)