Pages

cyg kowang ^^

my beloved sisters ^^

heyy . bile da bace blog org , syp bole takk ? ta yah lha susah susah na kecahkn at owg . ta suro un . then , kalau ta jdikkn msalah tape lha gak . tp , da bace blog org , buwat lak cite . tak ke merane owg ue ? tanyelha dulu owg yg tulis ue . jgn men kecah jewp at owg cite yg sala . apee lhaa . best eah wat cite sala = ='

4 dak wanted =p
na cite psl frenship kitowang lha . antare azie , fara , shark n fit .

    aku n fara 
            
 kitowang nie dulu tade lha rapat mane un . tp , aku suke kenekn dye . sbab tataw lha . haha . cmne ek bole rapat . sbab satu insiden yg entahlha . owg ta kn expect kitowang bole rapat sbab tuu jewp . sume brmule dr mr, jadoo . haha . thanx byk byk lha bro . ape yg wat aku suke kwn nun die ek . die nie lmbut cgt . p kdg kdg ue , aduss . haha . die ta pndai marah ue yg wat aku snang na rpat nun die . cyg fara ~

  aku n shark
  
frenship kitowang nie ag dasyat . dari form 1 smpai form 2 , kitowang lha msuh pling ketat dlm batch kitowang . die benci aku n aku benci dye . mmg kitowang ta bole jumpe lngsung ! kalau jumpe , mate memang maen peranan ! haha . sindir depan depan ue ta yah ckp lha . dpt dorm same lak ue . tp , last 2010 . kitowang leyh baek . sbab ape ek . sbab yg plik gak yg owg glak klau dengo =p . haha . tape lha . skarang , katil aku ue da jdik lubuk shark da . fit nun fara sekalii . bile egt balek yg kitowang gado taon pas , na gelak un ade gak . apew lhaa . wat maluu jewp .dye suke backup kwn .ue yg aku tabik at kau =] cyg kau gak shark ~         
 aku n fit 

kitowang da kawan dekat 9 taon . heyy , skola rendah ta penah rapat oke . 2010 last year . baru rapat . kitowang ne ngam cgt sbelom nieyh . sebab ape ek . adee lhaa ^^ ape pndangan aku at die sbom rpt nun die , laen cgt pas aku da rpt nun dye . tol gak ek owg kate ' don't judge a book by i's cover ' [ceyh!] skang nieyh , kalau aku de idea gile , fit lha antare calon-calon pesrtanye . mndi hujan 20 mnit ke kan . bese lha ue ^^ last2 mlm2 dmam . haha . apew lhaa . cyg kau ~

  also umizatul khairra , nazirah amirah , aziela , nadia rusdin , nailah fasihah , shamimi , sary 

                                                  cyg korang juga!



* i'm missing you but i know that one time we will meet each other even in a long time *

time kaseh sebab lawat belog munchy :)