Pages

bestiees saye (><) !


mase cuti saye dihabeskan dengan seorang budak riang bernama yaya . padahal umah dekat jehh ! tp , disebabkn kesibukan mak yg teramat sgt tuhh , sory la yunk . rumah sntiase mnanti kpulangan kamu ! sedeyh meyh . waaaa ~

heyy , heyy . nak tanye nieyh ! susahh kan bile kite da tersuke dekatt orang ? atoyai ~ merana aw ! camne nak buwatt ek ? piki piki . nothing i can do ! huuh = = '  

mcm mcm da dye saketkan atie aku . p , ape nak buwatt kan ? pahamm kan . err , aku try nak lupekann dye ! selamenyew ~ pergh . susah lorh . pas ue ade sorang mnusia nieyh berkate kpd aku :

mr H : azie , jgn lupekan kan die kalaw lupekan die tu bole wat kite merane  .
azie : err , aq sajew sajew jewp laa . aku tak pernah langsung un nk lupekn die aw ><  ( pndainye aq tipu dye ! )
mr H : owh , oke . ape ape un , buwatt je ape yg bole bhagiekan diri kaw . n td ue just pndapat aq jewp . sbb aku ade pngalaman =)
azie : ( terkedu ) err , oke oke . aku try .

sekarang , aku da rapat dengan dye yg aku da tersuke uh >< . p , ta nk ah lebey lebey . baru f3 jewp kowt .  control cket meyh feeling ue .pmr penting meyh . 9A !  yg pnting hrp hrp kitowang tak gado beso ag cm bulan lepas . atoyai ~ da kering da air mate aku nieyh nak nanges !
          aku nak jage frenship nieyh betol betol !



time kaseh sebab lawat belog munchy :)