Pages

Muhammad Ridhwan


setelah lama gila aku tak buka blog, sekarang aku buka balik blog aku. yeay, tu pun sebab ada orang yang suruh aku tulis banyak banyak pasal dia. yes, Ridhwan :) harini whole post ni aku just nak tulis pasal dia. only him. dulu, aku fikir relationship ni takkan tahan lama, well aku ingat dia takkan tahan dengan perangai aku. tapi i'm totally wrong. benda yang paling buat aku sedih, even macam macam dah aku buat dekat dia, dia still bagi peluang untuk aku berubah. well dia tunggu aku berubah. dia percaya yang aku akan berubah. kau tahu, aku sedih sangat sangat bila kau cakap macam tu dekat aku. sebab kau percaya aku sangat sangat.kau tahu kenapa aku nak kuat jealous? sebab kau tu sweet sangat dengan perempuan. every single perempuan cara kau layan semua sweet. well aku rasa tercabar. thats why kenapa aku kuat jealous. sebab aku taknak kau layan perempuan lain sama macam kau layan aku.

dulu aku ingat aku takkan dapat sayang kau gila gila macam aku pernah sayang someone dulu. well terima kasih sebab tutup pintu hati aku untuk dia and buat aku sayang sangat sangat dekat kau. thanks berubah untuk aku.thanks sangat sangat faham aku yang kuat sangat jealous ni. aku hargai sangat untuk semua yang kau buat. ingat lagi tak time kita gaduh besar? haha time tu aku memang rasa nak jadi gila dah. lepas kita gaduh tu, baru aku sedar yang ego aku teramat tinggi. betullah yang kau cakap selama ni, aku tak boleh hidup tanpa kau. aku terlalu sayang kau. aku pun dapat rasa macam mana kau sayang aku, macam mana kau bertahan dengan perangai aku nak pertahankan relationship ni. kau selalu cakap " aku boleh tahan dengan kau, tapi kau tu, boleh ke nak tahan dengan aku?" well kau tahu soalan kau tu deep dalam hati aku. yes memang aku selalu minta clash. tapi aku hakikatnya aku berharap sangat yang kau akan pertahankan aku tak kira apa pun jadi. well nasib baik harapan aku tak hancur sebab kau betul - betul pertahankan aku.

jujur, aku memang tak sanggup nak hilang kau. aku bahagia sangat -sangat kau masuk dalam hidup aku. there are no reasons why i have to find another man. cukuplah kau sorang. kau buat aku happy ada dekat sisi kau., aku terlalu sayangkan kau. good luck PSPM okay sayang, buat habis baik. janji awak dah berusaha. biar kita cepat habis belajar and cepat kerja lepastu kawen yeayy hahaha.rajin buat mathematics even kau benci sangat dekat matematik tu :) aku tahu Ridhwan aku boleh buat yang terbaik. chaiyok sayang!
time kaseh sebab lawat belog munchy :)