Pages

story of my life



lama gila aku tinggalkan blog kesayangan aku ni . just aku rasa tension sebab aku nak tukar macam macam dalam blog ni tapi tak lepas . fine , dapat tukar header pun jadilah . well , my result nak keluar dah soon . tapi aku tak rasa apa apa . berdebar ? tak . takut ? tak . nervous ? tak . maybe sebab aku tak terlalu berharap ? oh come on , apa jadi dengan Azie ni . aku just terima je apa result aku nanti . aku tahu reslt aku takde lah teruk mane , tapi , aku tak nak terlalu berharap . impian aku dari kecil nak jadi pegawai farmasi . aku nak sangat . sampai dekat sekolah aku struggle gila Chemistry dengan Biology . semua sebab nak jadi pegawai farmasi punya pasal . aku just dah buat yang terbaik , and aku redho je lahh apa pun result aku nanti . Azie , be strong . kalau spm takde rezeki , kau boleh buat betul betul dekat matriks nanti kann . just kene lebih serius lagi . okay , pandainya aku nasihat diri sendiri . chill lah Azie , banyakkan berdoa and berserah lepas kau dah usaha semampu kau .

dulu aku benci kau . tapi sekarang aku dah penat benci kau . aku pun nak hidup aman jugak . so aku let it go je lahh . kita contact balik , and kita jadi kawan . well , okay lahh tuu kita tak musuh kan ? tapi . kenapa kau kena nak burukkan Ridhwan depan aku ? hey come on , dia bajet baik ? at least dia tak tipu aku and dia jujur semua pasal hidup dia dekat aku . so , aku tak terkejut manalah kan kalau kau try macam nak racun aku sekali pun . aku percayakan dia daripada aku percayakan kau . cakaplah buruk apa pun pasal dia , semua orang boleh berubah kot . macam kau jugak dulu kan ?  bukan niat nak cari gaduh just aku meluahkan apa aku rasa dalam hati . cakap dengan Ridhwan jangan bajet baik depan aku ? wehh , aku tahu lahh perangai dia macam mana and dia dah berubah dah pun sikit sikit . at least dia jujur dengan aku tak selindung bagai . macam kau lahh jugak dulu , pernah jugak berubah jadi baik sebab aku kan . so , behave lahh kawan . aku yang spend wholeday aku dengan dia , so , nak bercerita dekat aku boleh . just bercerita je lahh sampai habis jangan biar benda tuu jadi susahkan hidup orang lain .


Ridhwan . macam macam benda dah kita tempuh . padahal baru 2 bulan kau dengan aku . ready tak nak face lepas kita jauh nanti masuk u ? hubungan jarak jauh . wauu . lepas apa dah jadi , well , aku nampak macam mana kau beria berubah nak pertahankan relationship nie . terima kasih . aku hargai tau . pasal smoke tu , aku harap , lepas birthday kau , kau teruskan macam sekarang sampai bila bila . untuk kebaikan kau juga kan . aku percaya kau , and terima kasih sebab percayakan aku jugak .

time kaseh sebab lawat belog munchy :)