Pages

mak , adek sayang mak !



                                            
1 november 2011 . peh , aku ingat tarikh nie sampai bile bile . kenape ek ? sini mak cik cite . petang yang bahagie tuu . cik alya chakap ade game bola jaring . oke , fine ! aku tak kesah . satu jep aku pesan dengan group aku . please , korang . jangan gaduh . aku tak suke . kite maen just for fun oke ? yee , just for fun . tapii , aku tak sngke tetibe ade pulak yang bole maen secare agresif . ya allah . akak oii . nie just maen gitu gitu jep ! bukan peringkat daerah , negeri or kebangsaan pun ! bukan kalau johan dapat 30k pun = =' perlu ke maen sebegitu ? aku try , even shark . wawa semue da laen macam da nun dyeowang . pliz , aku tak nak korang gado dengan dyeowang ! eish , tibe tibe aku kene tolak mase na tangkap bola kann . mase tuu aku dah perasan . sumting terjadik kat jari akuu . mase nak tentukan johan or naib johan , aku maen jep lahh . mase tuu , aku tahan jep . malam ue , jari aku dah maken bengak . err , aku dah gelabah sangat masee tuu . sarah tak abes abes membebel suro pegi hospital . hee ~ pukol 10.30 malam . jari aku kene x-ray . bile tengok tengok jep , oke finee . kes aku separuh kritikal . mase tuu , aku dah rase tak sedap hatii dah .
   
          doktor :  oke , nurul . jari awak patah eah .
          aku : ape ?! patah =O
          doktor : eh , tak . retak jep . nunty kene balut okee . nak mc tak ?
          aku : em , tak nak lah . nak pergi gunung ledang lahh esokk .
          doktor : oh , okee . be careful oke =)

start from that night , jari aku kene balut jep . beb , aku maen netball peringkat negeri pun tak pernah patah jari lagii tau . oke , lah . tak sengaje . tapii , tolong lahh . lepas nie jangan buat buat tak sengaje lagii oke -.-


pegi gunung ledang dengan jari patah . hey , tak de lah terok sangat . tak bole panjat gunung ? aku tak kesah ponn =p still lagii ade air terjun . bole maen dengan ikan ^^ bile ikan ikan tuu gigit gigit kaki , haha . best pulak rase . padahal aku lah manusie yang terjerit jerit takut . zeck da pakse baru aku letak kaki aku . haish , mak cik kene pakse baru bole buat . nak buat macam manee ~ bile baling makanan dekatt dieorang , sume ikan ue jadik macam pirana dah . serbu dekat makanan tuu . lagi lagi zeck da buat idea gile die dah . bagi makan sambal lahh . atoyai ~ saba jep lahh ^^


jenjalan dekat kluang . yupp , best lahh jugakk . kluang mall or kluang parade ? tak tahu lahh . haha ~ dengan kaki da melecet . tak bole nak menghayati kluang 100% thanx to nadzirah amirah because bagii tumpang rumah and ajar pakai shawll ^^ thanx to yaya because teman aku pergi kluang and pakaikan shawll . thanx lahh dekatt sume sebab bawak aku jenjalan dekat kluang tuu . saye menghargai semue jase andaa ! heee =D
time kaseh sebab lawat belog munchy :)