Pages

let be gone , be by gone =I

 dah . aku da penat lha nun sume nie . hmm . penat na ngadap sume nie . piki sume . senang macam nie lahh . kalau kite memang da ta bole ngam , so let's seperate oke . kite pilih haluan kite masing masing . kau bukan untuk aku n aku bukan untuk kau . kite rapat un sebab manusie ue jewp an . manusie ue da benci aku , so kau na benci aku gak ? wohoho . fine , aku terime . thanx for everything oke ~  atoyai . tibe tibe ase indu lak at seseorang manusie . da lame die ta mct aku . heee ~ tape lha . sume owang na buwatt aku camnie . finee , sorry lha oke kalau aku de buwatt sala at kowang sume :1
         aku : pening lha awak na piki pasal sume nie . ta sangke die wat cam ue . da na trial bawu sume bende nie na jadi . penat lha awak  

firzanah : azie , sume nie da ketentuan allah . ade hikmah azie . even camne die rapat nun kite sekali pun , satu arie nunty die tetap akan pergi jugak dari sisi kite

aku : tapi firzanah , nape sekarang ? nape ta dari dulu lagi . nape bile da rapat camnie , da sayang at die . bawu sume na hancur

firzanah : jangan cube na salahkan ape yang da terjadi tapi cube cari nape bole terjadik . allah tawu ape yang terbaek utk hambe die

firzanah , thanx a lot . walaupun ade ayat ue tertuka cket . haha . tapi , mksod die tetap same an . kurekure  , thanx jugak ^^ thanx sebab alwez support saye . kak miza , sayang kamu jugak :)


time kaseh sebab lawat belog munchy :)