Pages

ex boyfriend akuu .

hari nie balek umah . yesyes ! [menyelit~] heyy , before trial na dapat master an . better aku tenangkan kepale otak aku yang tengah bersrabut niee . tenang siket an nunty na exam . hoho .
ncem an ex akuu ^^
act , tetibe indu lak at ex akuu . nape tah . malam nie aku ase lonely . bareng bareng pandang sileng un still engat dye ag . hmm . wat sej un asyik na tertulis name dye jewp . atoyai ~ parah parah . nape lha dye ue maen maen akuu . lau ta aku ta mintak clash un lha . sampai atiee . atoii . aku engat aku da bole lupekan kau da . rupenye tak . lepas kite clash 2 februari . aku berazam nak lupekan kau tawuu . atoii .
terkejut tawu bile fitri nampak dyeowang jln same2 at bando segamat =p
nie lha pic yang wat aku mintak clash nun dye . saket dherr atie bile dapat tawu dye de owang laen at belakang akuu . tolonglha . laen kalii jujo lha . heee ~ alha . even kitowang da clash , tapi aku still love cite harry potter ! ngeh ngeh ~ tape lha . yang lepas bia lha lepas . kite mule idop yang baruu . hoho . tapi kite still ag kawan lorh ^^

p/s : act , otak ngah biol arinie . ngee ~ da melalut lalut aku tulis . saje saje jewp . tade kaitan yang hidup dengan yang mati . justn rekaan semate mate . hak cipta terpelihara oke ~

time kaseh sebab lawat belog munchy :)