Pages

wahai cik azie !



malam tadii . ase lapang sangat fikiran ! pandai betoll sowang hamba allah nie tenangkan atie akuu . heyy , awak . thanx banyak nayak oke ^^ malam tadi . tibe tibe atie aku da tertutop untok due owang manusie owang yang da banyak kalii aku chakap ' tape lahh . aku ta kesa lha . sume manusie wat sala gak ' hmm . balasan die kat aku . bermakne gilee . sampai aku ase bertuahnye aku kenal die = =' heyy , aku ta kesa lha kalau kau da reject akuu . ag caye chakap owang laen ? tolongg lhaa . tape tape . aku ade shark nun fit lha . aku bole idop ag at asrama ue  . arinie lidah terkelu utk berkate kate . [ ceyh ! ] kenape ek ? tataw lha . heyy . tibe tibe rinduu dekat mak cik gilee ~ [ firzanah ismahani ] heee ~
firzanah : azie , dengo chakap kite nie . awak piki balek ape yg die da wat kat awak . kalau lepas ape yg awak da buwatt sume nie , backup die lha or ape ape lha . die berubah and hargai awak azie . kite ta kesa . p sekarang ? awak paham kan azie ape kite na chakap ? [ die pandang aku nun muke seyez tawu ! ]
aku : [ suare sedeyh ] hmm . tah lha firzanah . kite un tataw . tapii , kite sayang die lha awak . sebab ue kite buwatt camnie . ta sangke die balas camnie . sedeyh lha 
firzanah : kite bukan na masok campor . tapii , awak piki oke azie ? think the best for you . jangan suke sangat berkorban dekat owang yang ta reti na hargai awak  
aku : oke oke . doakan yang terbaek jewp lha tok kite . [ sedeyh gile mase ue !  ]

trial da dekat meyh . struggle struggle ! hope hope lha result akuu oke heyy , dorm da haruk da sekarang ! ngee ~ dengan kehadiran si athira syafiqah . abeslahh . da ta rupe dorm da dorm aku ue . ngeh ngeh ~ ape ape un , sayang kamuu wahai fitri aishah , athira syafiqah and firzanah ismahani and kure kure ! kite 0-0 oke ^^

time kaseh sebab lawat belog munchy :)