Pages

buwat omw lha azie !

huwaa ~ atoyai . gedik punye pasal sampai hancus da belogg nieyh . huu . ngok belogg nieyh un da cam tade harapan da . dush ! memandai ag buwatt bukan bukan . hambek kau . ah , lupekan jewplha . nasik da jadik nasi goreng da un . ta bole undo balek kan . kan . hah , sume masalah da settle ! [ kowt ] . hoho . tenang cket kepale aku nie na piki . lau ta serabut gilee gilee . heyy , nape owang suke buwatt cite pasal owang lan ek . em , piki gak kadang kadang . owh , maybe owang ue ta mantol kowt . then , dye saje saje na makettkan name owang ue . bio mantol gak cam dye . atoyai ~ susah susah jewp tolong maket maketkan name owang . terhutang budi tol lha . time kaseh bebanyak lorh ! susa tol na jumpe owang camnie . hah , ag satu . lau ase mulut ue suke wat cite free . ta yah bace belogg aku oke ? aku ta pakse un kau bace belogg aku lorh . aku paling ta suke owang na buwatt huraian free at post post aku . cam arituu kan makcik ? suke suke atie jewp na buwatt cite cam ue . huhu . terharu tol aku . ase cam na makan kau jewp mase ue tawu = =' tapi , naseb bek aku kenyang tyme ue . 
p/s : sape makan peria , die lha ase pahitnye   



em , em . na chakap pasal sowang mamat nie . atoyai ~ saket atie dherr nun dye . tolong lha jgn buwatt kawan aku tersekse nun kau . kawan aku ue un de perasaan gak dherr . jangan lha kau engat kau sowang  jewp de perasaan . paham dye satu saat bole ta ? bole ? oke , thanx -.- kerjasame yg bagos ! apelha . mcm mcm da aku dngo cite pasal kau . da banyak dye nanges pasal kau . lau tadah air mate die tiap kali nanges an , da cukup satu kole da . bole wat air milo . bagi kau minum . bio insap cket . da lha muke innocent jewp .  huh . tolonglha . piki 800 kali dherr before wat sumting . jangat maen buwatt jewp ta piki dulu . nunty kesan die kau gak yg kene tanggung kan . kan . ow , oke . pandai buat hal pandai tanggung oke . lau pas ni , kau ta reti ag na aprecciate die , em . aku tataw da na chakap pe .

p/s : kurekure . bukan awak ! jgn terase oke  

time kaseh sebab lawat belog munchy :)