Pages

baldi oh baldi !

whoa . 2 minggu ta balek an , banyak tensyen meyh . huuu . macam macam jadik ! haruk haruk = =' tetibe , ngah tensyen banyak prob minggu nie , na gi mandi ngokngok baldi ilang . ergh . mase ue , aku rase aku da berubah jadik hulk da ! tawu lha , its just a small matter bro . huh , tapi kalau da barang owang , small matter bendenye . lau pulangkan balek bole tahan lha . nie da dkat seminggu da . buwat harte sendiri ke ape hah . aku pulak yang macam hape kene carik baldi laen pulak . atoyai ~  sabo azie , sabo . malam ue pulak , ngah2 belajo mate , kene pegi bilik data pulak . atoyai ~ tambah prob ag satu . 30 minit at situ , huh . time kaseh byk byk ! akhirnye , aku ta disabitkan ape ape kesalahan un ^^ kurang cket satu masalah . ape lha . dengo cite ta betoll teross na ngadu ngadu . dush ! tanye lha dulu mak cik ! muke aku nie bukannye macam dinosour . apew lha .
me quotes Pictures, Images and Photos

 pas ue , esoknye pulak , de owang carik gado lha pulak . ergh , mase lepas dngo ayat die , ase cam na nanges jewp . tuhan jewp tawu camne aku terase gile nun statement yg dye kuarkan ue . huh . agak agak lha dherr . na badmood un , ta yah na lepaskan at owang . aku bukan kucing . aku manusia ade perasaan same macam kau . yupp , aku tawu aku belom paham kau ag . jgn isau . aku belajo paham kau . oke ? tipulha kalau aku chakap aku ta terase an .tapi tapi , aku belajo lha paham kau . maybe kau ade prob . em , oke lhaa . forget it . i don't mind lha ^^ sape aku na mara mara kau an ? sume manusie de wat sala gak . termasuk aku gak an . selalu kecikkan ati kau . oke oke . everything will be fine ! em , tolonglha . aku ta suke owang chakap bende yang aku ta buwatt = ='' same cam kowang gak an . of course ta suke gak an . saket atie tawu . huh . tapelha , sume manusia buwatt sala . kite bole berubahh ^^

     shark , fit n fara . thanx bykbyk coz kowang alwez ade at cc aku 
     kak miza , kak jiji , kak piqa n kak aida kadir . thanx support azie 
                 kure kure , seyez . bosannye tade awak =( 



time kaseh sebab lawat belog munchy :)