Pages

lapo sgt ~

manusie nie un de perasan gak la awak . .
cube nak paham hati orang yg hati die susah sgt kite nak paham ! huh . bile rase kite da paham hati die , atoyai . kamu salah laa bro . rupenye tak dpt paham die lngsung walau 5 minit un ! hmm . kau hargai aku takk ? kalau takk , aku nak keluo dr idop kau laa . aku ta nk duduk lame lame dlm idop org yg suke maen maenkan aku .

malam nie mak cik lapo gilo ! dengo beso cite td die ngah buwatt bbq . atoyai ~ merane tol perott aku . elokk elokk kyg teros jadik lapo . beso , kau bersalah ! kau kene tanggung . anto cepat bbq ue at umah aku sekarang ! heee =)

huh . jadik penande dlm kawadd ? bio betoll . da la susah meyh . ta bole buwatt kesalahan ! bole jaring . jadik goal shooter ? erm , mmg posisi aku un . tapi tapi ! nape tibe tibe lepas pmilihan aku teross da ta bole jaringkn bola nieyh . choyy . maut maut . da la bole pegi bola jaring kejap jewp . huh .

takotnye nak pk1 ! sejarah ue ta yah ckp laa . da bace byk kali un , ntah laa . ta tawu . . tgok jewp la mase pekse nunty . huh . hati mak cik brdebar-debar la pulakk . hoho . kepade sume kwn kwn baek saye , gud luck  ye awk sume ! aku doakan kejayaan korang . doakan aku gak k =)





time kaseh sebab lawat belog munchy :)