Pages

hepy sgt sgt !

budak suke posing =p

budak baju hijau ue snyum cam pelik jewp !

semalam kan , kan . ade bai'ah ! wuu ~ sedeyh , takowt sume bercmpur mnjadi satu ! tapi , aku tak nanges un ! hee ~ ta nk ah nanges nanges . mak ckp watpe nak nanges . n mak kate tak pyh la nanges =P mmg ta nk nanges un . act , malu laa kalau wan nmpk aku nangess ~ takk tawu la nape .

hee=) cmne la pulakk aku bole trbwk mak dudk sbaris nun ayah wan . atoyai ~ seriously , betoll betoll lupe ayah die duduk at brisan ue . budak budak pompuan ta yh ckp laa . especially , ain , biha n nadia ! syko aku tak henti henti . sampai ustazah normah un da tepuk tepuk aku daa . haha . tak bole bla toll =P

tertanye-tanye ag smpai sekarang ! sape yg letak ek bunge atas meja aku . bunge ape ntah . nak ckp bagi firzanah , takkn ta tawu meje firzanah sbelah aku kowt . alaaa . musykil musykil . bio laa . yg pnting wangi =p tp , sekarang da tadew daa . bagos bagos . bersih cket meje . ckp psal meje , meje aku skarang da kemas gilew gilew . coz nunty takowt ah wan dtg ngok meje aku brsepah cm mase ue . atoyai~ bengang bengang . pompuan un tak reti kemas meje .
time kaseh sebab lawat belog munchy :)