Pages

belajar utk mnjadi lebeyh baek !


huh . ta balek umah 3 minggu nie . mcm mcm jadik . haruk dunie duk at asrma uh . nun kawad cam uh . nun f_ cam uh . merapik jewp at asrma uh . bole kene tekanan jiwe aku duk at sane uh !

wahai akak yang disayangi , kalau nak tego org un , ta payah la nak jerit kuat kuat bengangkan orang . akak tak saket tekak ke jerit kuat kuat ? daripada akak jerit cam uh , baek akak pegi surau putera . gune mike yg satu skola bole dengo uh . gempak cket . mmbazir jewp suare akak yang merdu uh mara saye kuat kuat cam uh . kalau akak mara saye elok elok , saye tak kesah la kak . nie siap sindir ag depan depan . da la ta tawu cite betoll betoll . main caye jewp at org . tanyela dulu . akak nie un .  time kaseh la kem slm syg at saye tu eah . saye un 'sayang' akak gak .

awak oii . jgn la suke buwatt cite psal org laen . saketnye atie . saye ingat awk uh buwatt cite psal saye sorang . shark nun mimie un kene ? choyy . kau nie bio betoll . kau sayang friendship kite ke takk nieyh ? aku pura2 buwatt tatawu coz kau uh kwn aku . kalau da maken byk cite , aku dengo . sape leyh tahan camnie . whai kwn saye yg disayangi sgt sgt . kite same same nak pmr taon nie . ta payah la duk buwatt cite psal org laen ye . elok elok sume org syg awak , tibe tibe awak yg burukkn name awk sndiri . tak ke merane tu awakk .  berubah la ye kawan ~

huh . penatt gak ek . berlatih nk berubah taon nie . jadik mcm at bawah nie !

                         ta nak pndang slek at org lg 
                         ta nak ckp bende yg bole saketkan hati org
                         bile mara kat org , nak sabo jewp . pendam at dlm hati
                         ta nak mara mara org . bio die sedo sndiri jewp laa 
                         nak snyum jewp at org

azam 2011 ! ta tawu la jadik kew tak . i hope it will be =) bukan senang nak berubah jdik cam uh . tapi , kalau ade usaha , sume yang mustahil ttp akan jadik kenyataaan kan ? <berpuitis pulakk !> haha .
time kaseh sebab lawat belog munchy :)